Min älskade Mamma...!


 Ja, nu är jag här igen.. hos kära mor. Har nog lite svårt att slita mig =)
Blir lite mat och nybakade kakor, gott det ;)
Kanske ska ge oss ut i skogen där som jag och M var förra sommaren, där fanns det såå mkt svamp, överallt.
Men det finns väl inga nu säkert då.

Får se vad det blir.

Har lite mkt att tänka på just nu känns det som, gamla och nya saker.. vad jag ska göra åt saken, det får jag fundera på. Vill bara koncentrera mig på min älskade WildeWill som snart kommer hem.
Solen i mammas liv, det är du..
Älskar dig så otroligt och är tacksam varje dag, för att du är min son.
Fina, underbara, charmiga William!

Nej nu blir det matlagning då.
Herramärrä.



Vackra William... <3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0