Nejmenhej...!


Vad jag är duktig på uppdatering va?... Hmm!

Jag ska försöka bli bättre.

Vad har hänt sen sist?
Jo jag har ju börjat på den nya praktiken, Gick segt i början, tänkte mest på det förra stället och längtade tillbaka. Men nu är det faktiskt helt ok. Dagarna går och jag lär mig något nytt varje dag,

Trivs superbra i Lägenheten, William med. Det känns toppen.
Kan bara inte sluta vara så sjukligt mörkrädd, vart kommer det ifrån och VAD ÄR JAG RÄDD FÖR? Jag förstår inte faktiskt. Jag ska jobba på att få bort det.

William är så himla lugn och mysig nu, vi njuter av varenda dag. Inga bråk..Inte ens tjafs (jo, klart att vi tycker olika ibland) Det är en sån stor skillnad. Mamma är så stolt över dig Fisen. <3

Är trött, ovanligt? Så det får bli sängen här. har ställt klockradion för min underbara mobil håller på att krångla.. Så om någon är sådär sugen på att ge mig något,  så skulle en mobil vara mkt välkommen =D

Nej, sängen nu då.. När jag ändå inte får tag på "dig"

Nattinatt alla, dröm söta drömmar.
Puss//Emma



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0