Ny vecka..!


En ny vecka.....en skit vecka känns det som. Jag vill att william ska vara hemma, usch. Såhär har jag nog aldrig känt förut.
Klart att man saknar honom varje gång han inte är hemma, men just nu är det extremt.
Det känns som att jag skulle vilja lägga mig i sängen och dra ett täcke över huvudet och ligga där ända tills söndag.

Men det går ju inte, börjar jobba kl 15.oo så det är bara att sätta igång här hemma och göra klart allt som ska vara klart.

Idag började skolan för Isabell , skönt att allt börjar bli som vanligt.
Jag blir jätte sugen på att plugga, men känner att det är helt fel tidpunkt att börja.. Gaaah... Hur ska jag göra??

Äsch, orkar inte tänka på det nu.

Jag ska dammsuga och så.. sen fixa lite mat.

Skriver väl sen innan jobbet.

Ha en bra dag.


Haha, kolla in den här minen...........



- Älsklingen har lekt med oboyen..  Måste varit hösten/vinter -08
Det är från kristinehamn iaf.

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0