Tisdag, en dag närmre söndag...!


Jaha, då var det tisdag.

Orkade inte skriva något igår efter jobbet. Var hem till mamma och fick lite mat.

Hämtade även choklad som  jag skulle ha till kakor, Trodde att dom skulle bli jätte goda.

Hmm.. Men lyckades ha i dom liite för länge... Men som jag säger, så länge det är sött så spelar resten ingen roll =D

Ska strax iväg på möte, ska försöka få lite koll på hur jag ska lägga upp ekonomin.. Jag har så mycket pengar så jag vet inte vart jag ska göra av dom.. köpa Volvo, villa och hund kanske?
Nej, fy fan vad hemskt det är med pengar.

Jaja, blir jobb 15-20 .. Sen kramas kanske??? Känns verkligen som det behövs just nu.

Ha en bra dag,

Puss på er...



Bjuder på en bild på F-stads nya miljonär...!!!


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0