Pinsamt dålig..!


Varför har jag kvar bloggen? Glömmer ju bort att skriva hela tiden. Men jag ska försöka (igen) att komma ihåg nu.

Vad har hänt under veckan då? Hmm. William kom ju i söndags :) så det har varit en mys vecka... Har bl.a varit upp till Rämmen.. William super trivs där (jag också) sen i torsdags var det Lucia firande på dagis, Dom var så söta allihop. Mysigt att dom har sånt på dagis. Trodde jag skulle bli tokig, var till K-stad i tisdags och skulle köpa Tomtekläder till Will.. hittade INGET...!! Så jag fick köpa akut på Kuliga huset. Sjukt att det inte fanns några alls.

Jaja, sen har det väl inte hänt så mkt.. inte som jag kommer på iaf.

Ska strax åka hem till mamma, sen blir det antigen Björntjärn eller Rämmen kanske?

Ha en toppen lördag..

Puss puss <3




Får se om jag lägger upp fler bilder senare... glömmer ju som sagt bort :)


Kommentera här
Postat av: Sara

Meeeeeen finaste tomten!!!!!!!!!!!!!! Puuuuuuuusss

2009-12-13 @ 17:19:52
Postat av: Emma

Tack Moster Sara.. <3

2009-12-14 @ 10:57:53
URL: http://imsevimsan.blogg.se/

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0