Tuffast...!!!



GODMORGON...!

Gud vilket bra humör jag är på idag, Underbart!

 

Igår då, Blev det Fika på Café huset med Jonas och svärmor.. Mysigt =)

Sen som vanligt lite bil.. Vi blev såå glada när vi såg att det var fullmåne :) Åh.

Så det blev tippen igår igen :)

Mkt roligare den här gången.. Bättre med kläder på, man såg såå mkt bättre och vi satt i ett bättre torn. *tummen upp*

Gissa vem som sköt igår???!!! JAAAAAG =)

Tycker att jag är skit tuff, trodde aldrig att jag skulle våga (åh så muppig jag e)

Isabell vågade typ för ett halvår sen.. Men jag är ju som alla vet lite sen i utvecklingen.. :-)

 

Nej nu ska vi hitta på något... Typ skjuta kanske ? :P

Ha en bra dag.. Snart söndag.

Pusss <3

 



Kolla in muppbilden.. Som JONAS självklart ville att vi skulle ta...!
HMM...



Kommentera här
Postat av: Isabell Lindalen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Om du undrar varför HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA hamnade i den här kommentaren så hänvisar jag till bilden ovan ;D

2009-12-02 @ 18:34:31
URL: http://enizabell.blogg.se/
Postat av: sara

men Emma snygg outfit HAHAHAHA!!! jag menar det verkligen!

2009-12-03 @ 12:59:52
Postat av: pils

Hahaha, jag gillart!!! :D :D :D



Syns verkligen att du vill va med på kort :D

2010-01-05 @ 05:17:43

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0