=)


Nu är flytten klar, är bara lite kläder och så kvar =)
Underbart skönt. Känns så konstigt, kan inte förstå..!!
Ska upp och försöka fixa ordning lite sen, men just nu känns det som att någon slagit en stekpanna i huvudet på mig, ja kan inte förstå varför?? Har ju inte jobbat hårt precis, det tunga fixade killarna.. Tack.. Ni är såå snälla.

Känns som att det finns lite att tänka på, men jag hoppas att allt löser sig på bästa sätt.. Det gör det nog.
Det hjälper ju inte att sitta och tänka en massa heller.. det blir bara värre. Så jag ska sluta med det nu.

Fixa lite kaffe och trycka i mig en massa kakor så kanske jag får lite energi :) Haha

Skickar en Bamse stor kram och massa Pussar till min Älskade William. Åh, mamma saknar dig så!! <3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0