Gaaaaah....!


Hej..!

Imorgon börjar jag min praktik, borde jag inte sova nu då? Jooo.. Men jag kan inte.
När William är hemma, då har jag ett speciellt lugn i kroppen som inte går attt beskriva.. Kan slappna av och somna hur bra som helst, nästan lite för bra. Men nu då, när jag MÅSTE sova, nej då går det inte... aaaaaah...! Men ju mer jag tänker på det, ju svårare blir det ju att somna.

Har träffat Jenni en sväng ikväll, alltid lika trevligt.
Annars så har dagen varit lugn och jätte mysig.
Lämnade Will vid fem, tycker det är lika jobbigt varje gång =(
Vore så underbart att ha honom här brevid mig nu, bara få höra honom andas.. Mitt älskade allt.

Nej, om man skulle ta och dyka ut i köket och käka en kaka (HAHA) och sen försöka sova igen.?!
Ja, det kör vi på.

Hoppas att ni sover gott.
Hörs imorgon, skriver så fort jag kommer hem från "jobbet"

Puss och godnatt <3


Talludden, förra lördagen...!!!

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0