Jaao..!


Någon mer vaken?
Jag önskar att jag låg under ett täcke och sov skönt just nu...
Är så trött.


Har inte gjort något alls idag, bara varit. Det är så skönt med såna dagar ibland.
Snart är det ju dags för pärlan att åka till pappa, JAG VILL INTE..!!!!
Men det är ju så det är, det är bara att göra det bästa utav situationen.


Har återigen haft en disskution med "pappa" , Jag hoppas verkligen att lägenheten blir klar till veckan så att jag kan börja flytta saker, jag längtar massor...!!!!

Nej, nu får det bli sängen.. ska försöka komma på ngt kul att göra imorgon med Will innan han åker.. Nåt förslag?

Natti natt på er, dröm söta drömmar. Det ska jag försöka göra.






- det är så synd att jag har en sån dålig kamera :@

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0