Ja, jag lever...!


Längesen jag skrev nu..

Har varit sjuk och helt enkelt inte orkat skriva ngt.
Jag gjorde sista dagen på praktiken i torsdags.. Skulle gjort fredan också men fick sjukanmäla mig.
Det känns inge kul alls att inte få komma tillbaka dit, trivdes massor.
Skulle börjat på nya stället i måndags.. men har ju som sagt varit sjuk, så ska dit första ggn imorgon. Spännande.

William är hemma nu, så underbart. Men veckorna går så himla fort, redan torsdag imorgon.
Allt känns så mkt lugnare och skönare nu när vi har flyttat. Både jag och Will mår bättre. Så gissa om jag njuter!? :)

Igår var Julia här, (syrrans äldsta dotter) Vi hade det så mysigt så :)
Och Martin och Jenny har varit här, men åkte hem idag.. =( Men vi får hoppas att dom kommer tillbaka snart.

Nu sitter jag och lillefis och tittar på barnprogram.. Snart dags att sova, för båda två.

Hörs säkert imorgon.

Natti natt, Puss och kram

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0