Ledig..!


Ja nu är jag ledig idag och imorgon, Skönt..! Men det känns som att man inte hinner med något alls på två dagar.

Vad har hänt sen sist då?
Jo i Tisdags fyllde William hela 3år.. Grattis igen mammas prins, Jag älskar dig otroligt mycket<3 (förlåt att det inte blev ett inlägg till bara dig)

Jag har jobbat hela veckan 9.30 - 16.00, jag trivs och det känns lite ledsamt när jag ska ner till Klippgatan den 27:de..
Men hoppas att jag får komma tillbaka som Vik. då och då. Sen är det ju alltid kul att träffa nya människor.

I onsdags hämtade jag ÄNTLIGEN min nyckel till Lägenheten, Gud så otroligt underbart. Var upp och kollade hur det blev med dom nya tapeterna och det var jätte bra, bara den guldfärgade i V-rummet som inte blev riktigt som jag tänkt mig.. men ja vänjer mig =) Så NU äntligen kan jag säga hejdå till Artistvägen!

Jag och William ska äta lite mat, sen ska vi gå till lghn och fixa lite, diska allt som ska in i skåpen och så.. ;D
Måste passa på att njuta, William åker till pappa ca 15.00 imorgon, Jag vill så gärna ha honom lite nästa helg med så vi bestämde att vi skulle byta imorgon.

Jaja, ha en toppen dag.

//Emma


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0