:s


Humöret är inte på topp just nu, bråk med pappa igen och jag är sjukt trött efter den dåliga sömnen inatt.
Vill bara gå och duscha, sen sova...

Dom ringde om lägenheten idag också, dom skulle tapetsera om i köket också.. Så det lär ju dröja innan vi kan flytta in. SUCK! Jag vill flytta NU, hade verkligen hoppats på att allt skulle vara klart innan Will fyller.
Imorgon är det bara en vecka kvar. Men jag har bestämt så här nu, När han fyller så får det bli ett litet kalas.. sen får vi fira honom när allt verkligen är klart. Känns bättre att ställa in sig på det och sluta stressa. Men känner mig ju jätte dum och elak att vi inte firar honom ordentligt på födelsedagen :S
Visserligen förstår han väl inte skillnaden på dagar så... Åh, va kluven jag känner mig nu då.

Jaja, orkar inte tänka på det nu.
Ska hoppa in i duschen och ta bort det extremt fula nagellacket jag har, huamejjen.


Natti natt om vi inte hörs mer ikväll.

Massa pussar till Mammas ALLT...!




- Så här snyggt blir det om man drar på sig shortsen innan bikini'n har torkat....



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0