Skönt...!


Ja, det är faktiskt ganska skönt med lite regn nu.. Man blir "mätt" på solen :) Men imorrn får det gärna vara fint igen.
På måndag så börjar jag på praktik, genom LSS.. Känns bra, trots att jag helst vill jobba "på riktigt"
Men det är ju alltid kul att lära känna nya människor och lära sig nya saker. Kul om man kan få in en fot där också.
Det är ju trots allt med människor jag vill jobba.

Idag har vi en slö dag, riktigt skönt. Bilen är hemma med, det var på tiden. Skönt att slippa dra hem en massa saker från affären, får sjukt ont i lederna, haha, klen!

Får se om det blir bio imorgon kanske!? Myyys :D

Men nu ska jag vänta på att Jenni kommer förbi en snabb sväng, stri lite skit :)

Ha det toppen i regnet :P


PUSSSSSSS <3



 



GUD så vackert =D

Kommentera här
Postat av: adam

;) så sant

2009-07-04 @ 08:52:47

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0