Tisdag...!


Haj

Sov i lägenheten för första ggn inatt, det kändes sååå bra. Så har jag aldrig känt i en annan lägenhet.
Men det kan ju kanske vara för att jag har längtat så också.

Vaknade inatt av att jag hade ont i halsen.. Tänkte inte mer på det, utan jag somnade om. Vaknade av att mamma kom med laddaren och då var det bara att gå upp, inte ett dugg bättre i halsen, snarare värre. Men det var ju bara att hoppa in i duschen och sticka iväg till jobbet. Vi drog iväg till Karlstad.. Har varit på/i?!  Mariebergskogen, det var inte så kul att gå runt i regn och vara sjuk kan jag lova.

Var hemma vid fyra och sen dess har jag bara legat.  Fy fan!!!
Jag gör ju dom sista dagarna på det här stället nu, och ska byta på måndag. Vill ju inte vara hemma och vara sjuk då, men jag kan ju inte smitta ner alla heller... Vad gör man!?

Nej, nu ska jag försöka sova... Men känns som att det kommer att gå sådära.

Imorgon Kommer Martin hem , på lördag kommer Will hem och på söndag kommer Julia. åh snälla låt mig vara frisk när jag vaknar imorgon.

Puss och kram Natti natt....!



Grattis älskade Julia på 12-års dagen. <3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0