T.R.Ö.T.T.A.S.T!!!!!


Ja, Emma är såå trött..! Det märks att man inte är van att göra nåt.
Igår jobbade jag 15.00 - 20.30, det var så segt, finns inget att göra. Det är tur att man trivs med personalen och brukarna.
Idag var det jobb mellan 9.30 - 16.00 och det har gått super fort. Men nu känns det som att sängen skriker efter mig.

Imorgon ska jag ta tag i tvätt och städ här hemma.. Och försöka hinna med att baka, Men vi får väl se hur mycket som verkligen blir av :P
Tänkte sova länge imorgon med, men det slutar väl med att jag är super pigg kl 7 Haha..

Nä, nu får det bli soffan och tvn en stund.. kommer helt säkert somna =)

Mamma längtar till söndag, då får det bli massa mys<3

Natti natt på er, sweet dreams...



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0