.........

GODMORGON....!

Äntligen kom Jag och vännen ut på en promenad idag, efterlängtat och SÅ behövligt.. ;)
Men det hjälpte ju absolut inte emot tröttheten.. Jag är 20ggr värre nu.. FÖRSTÅR INTE!!!!!!
Inte kommer jag iväg till sjukan heller, men det heter lat det =)
Idag då, Ska fortsätta med tvätten.. Hade en hel del med från Khamn som jag vill ha rent innan flytten, skönt att bara kunna lägga in i graderoben.
Men just nu känns det som att jag behöver energi, kanske ska dyka ner på "stan" och ta en kaffe med Älskade Pilzen...!?
Sen kanske sova lite, så man kan vara vaken lite längre ikväll!? ;-)

Jaja, izabellen har gömt data-sladden.. Jag som hade tänkt lägga in lite nya bilder.. Hehe.
Ska hoppa in i duschen nu..

Puss//Emma



Mammas prins, alldeles ny i världen... Du är min sol i livet hjärtat.
Mamma älskar dig mest.. <3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0