..........


HAR SÅ ONT I MAGEN...

Men jag är inte förvånad, tror nästan att jag är otursförföljd :P
Vilken lugn dag det har varit idag.. William var ju på dagis mellan 8.30 - 11.30 då passade jag på att läsa och sitta i solen, medans tvätten låg i maskinen...
Sen har jag legat nästan hela eftermiddan.. Usch vilken magvärk. Men väcktes av att posten kom med min dator, GLAD...!

Det ser som sagt inte ut som att det blir någon gbg resa.. Men Julia (en, av mina 4, systerdöttrar) Kanske kommer upp hit istället.. Hoppas =) William har redan bestämt att dom ska äta glass och han ska visa henne sin skateboard såklart...
Men vi får väl se hur det blir med allt, det kanske sker ett mirakel så att vi kan åka.. Det lär märkas =)

Ska försöka "få lite mindre ont i magen" så får det bli mys sen =)
Så, magen... VA SNÄLL NU ;)

Pusss puss//Emma


Mammas snygging...!





Tuffa Killen ;) 



Finaste William i Världen.. Förresten MORFAR, KLIPP GRÄSET...!


Kommentera här
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeen sötnos då!!!!

Puss från moster Sara

2009-06-16 @ 23:05:42

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0