=)


Nu är Emma glad.. Bilen är fixad så det blir Göteborg imorgon ;-) Tack sååå mkt för hjälpen, det är guld värt.

Idag då, fick tummen ur och gjorde Dumlekakor.. Så goda. Syrran gjorde Kladdkakemuffins, också super goda ;-)
Det finns ju inte mkt kvar kan jag lova :P
Har varit uppe på kyrkogården och planterat blommor, Jag och William har haft jordens disskutioner, bråkat och kramats ;) Och såklart blev det ju lite tvättat idag också ;)
Nu måste det väl vara slut snart?
Ska försöka komma på vad man ska ha med sig ner, och INTE.. brukar alltid bli en massa onödig packning..
Men kanske hinner skriva lite sen, annars så bloggar jag imorgon, på väg ner till mina älsklingar.!!!!!!!!


Puss så länge...!



Jag gissar att brädan ska med ner ;)

Kommentera här
Postat av: Karin

vart ligger er nya lägenhet osm ni ska flytta till? Ja, vi bor i krhamn och trivs jätte bra. Jag saknar inte Filipstad nått längre, men det gjorde jag jätte mycket i början ska du veta :) Vart går William på dagis nånstans? Kramar!

2009-06-17 @ 21:58:16
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0