Fredag..!


Godmorgon...!
Dagen började ju bra, Vaknade en timme senare än vad jag borde gjort. snoozen är inge bra ;)
Men man hinner mer än vad man tror när man är stressad :P Så det blev snabbt in i duschen och sen dra iväg..
Var ner och köpte blommor sen mötte jag upp Jenni vid kyrkan.
Gud så fin han var Sid.. Det är han ju alltid iofs.. =)
Började ju såklart att gråta när barnen sjöng, Haha.. Det är så fint ju. (hör på tanten)

jaja, sen blev det frukost på louise.. Tack Vännen.
Nu så ska jag ringa en massa tråkiga men viktiga samtal.. Jätte kul.
Sen försöka känna efter om det blir utgång eller inte..

Kan tyvärr inte lägga upp nya bilder, Iza har data-sladden.. Otur =P

ha de det toppen sålänge...

Pusselipuss... ;)



- Kom o lek med mig mamma...!!! <3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0