Hemma från göteborg...!


Hemma igen, längtar tillbaka..!


Vilken toppen helg vi haft i göteborg, men den gick alldeles för fort.
På torsdagen när vi kom ner så åkte vi ju som sagt in till stan och käkade lite snabbt.
Midsommarafton så gick vi bort till 4h-gården och kollade på lite djur, men vi blev inte kvar så länge. Ingen av barnen var spec sugna på att dansa runt midsommarstången :) Så vi gick hem och käkade mat istället. William och Julia började spela tv-spel.. Det var det roligaste jag har sett någon gång, Han var helt inne i det.." han är dum mamma, ser du? jag måste slå honom.." William får hålla sig borta från spelen, helt klart =) 
Sen blev det vin och mys i soffan... =) 
På lördan åkte Jag, William, Mamma, Iza, Julia och Alice in till stan och käkade lite och gick runt och tittade lite =) 
Kanske inte låter så kul, men det var mysigt..!
Sen bestämde vi oss för att åka hem på kvällen.. Kändes mindre stressigt än att dra iväg tidigt morgonen därpå...
Och william var lite hängig så det var lika bra. 
Mosters Tjejer är så underbara, så lugna, goa och snälla..! Jag älskar er massor.. <3
Nu längtar jag tillbaka ner, får se när det blir att vi åker ner igen. Vill ha mer tid med Sara, verkligen hinna med att prata massor...!

Lägger upp bilder senare, ska få liv i min kära lilla-syster nu.

Pusss pusss
//Emma - saknar Will. 



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0