Måndag...!


Helgen, den lämnar vi innan vi ens kommit in på den.

Igår kom mammas prins hem, det var så underbart att se honom och det gjorde mig så glad.
Idag har vi hållt på här hemma, jag i tvättstugan och mamma och Will på övervåningen. Men det är inte klart än, fast det släpper vi för idag.

Var nere på "stan" förut och kikade in på leksaksaffären... Det första william såg var en liten Skateboard och den bara SKULLE han ha ;) Han har inte släppt den en sekund kan jag lova, han älskar den.. Han satt kepsen bakochfram och åkte runt på den i vardagsrummet.. Så tuff =) Så, snart har ni ett proffs i filipstad =P

Just det, BILFAN har gått sönder.. Jag blir knäpp.. Om den inte blir fixad typ...NU så blir det ju inget Göteborg den här veckan.. Och då kan inte William följa med isf :( Åååååååå... Jaja, klart att allt ska krångla.....! Varför inte ta allt på engång liksom?!

Nu hade jag helst velat kramas, men jag ska gå upp och plugga istället.. =(  Underbart kul.. Nää.

Ha en toppen kväll.. det ska jag ha, även om det kunde varit mkt mkt bättre ;) :) :)


PUSS....!






Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0