Måndag...!


Ibland älskar jag måndagar, ibland hatar jag dom..
Idag är en "hatmåndag"! William åkte igår, det blir alltid så tomt och ensamt.. Ja, tråkigt.
Men veckorna går ju som sagt fort och snart är Prins hemma igen.
Hoppas att jag har fått komma in i lägeheten innan han kommer hem igen.. han längtar så tills vi ska flytta.
Och det gör jag också kan jag lova.. ska bli så skönt.

Är fortfarande trött... =( Nu vill jag vara pigg och ha sommar...
Men får nog gå upp till sjukan och kolla så det inte är något fel!

Nu är det drygt en vecka kvar till Vi äntligen får träffa Våra älsklingar i göteborg.
Vi längtar allihop. William talade om jag skulle lämna honom hos "Mottej saja"..! ;)

Jaja, jag har en tvätt som ska hängas, OVANLIGT...!

Ha en toppen dag...

Pusss pusss


Kommentera här
Postat av: Therése

Vart ska ni flytta?

Kram

2009-06-08 @ 19:04:33
URL: http://celinesmamma.webblogg,se

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0