Nationaldagen...!


Lika tött idag också, man börjar ju fundera på om något är fel. Hmm..!
Idag har vi gjort... ingenting. Vi skulle ha varit ner och firat nationaldagen på stan, men det har ju varit så tråkigt väder..
Men men.
Iza har precis dragit iväg, Will sover, Mamma är ute med Tilda.. Så här sitter jag och har såå kul..
Men jag ska surfa runt lite sen skala räkor, Mmm ;)
Sen får det bli sängen.
Jag, Mamma och Pappa ska åka till Khamn imorgon, hälsa på farmor... var längesen vi sågs nu.
Så Will åker till pappa vid tolv, känns trist.. Men veckorna går så fort iaf, så det är snart söndag igen..! =)

Jaja, hade inget kul att skriva.. Händer inte spec mkt i livet just nu.. Skönt det med.

Ha en toppen kväll.

Pussss pussssss




Sorry att jag lägger upp samma bilder hela tiden, Kommer nya snart... (så fort jag orkar lägga in dom på datorn., haha)

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0