Natti natt...!


Ja, nu strax är det dags att lägga sig under täcket, ska bli så skönt.. ;)
Var och solade med Iza förut, gud vad varmt det är därnere på kvällarna när dom varit igång hela dagen..
Men man ska väl inte klaga! Aldrig nöjd, vad är det?
Blev pizza förut också, var ju tvungen att ha något gott till Desperate ;) Hehe..
Men nu vill jag inte se en pizza på iaf...hmm...kanske en vecka haha ;)
Imorgon då, det blir en promenad med Jenni på morron, sen ner till stan och fixa lite.. Ska handla och krångla...
Sola också kanske? Det märks tror ja =)

Jaja, hade inget spec kul att skriva...

Ska borsta bort Tandtrollen och gosa med kudden.
Saknar min Bebis brevid mig, GE MIG SÖNDAG IDAG....!<3<3<3


Natti natt på er alla, dröm söta drömmar....!





Mammas lilla pojke..............




......Har blivit så stor ;) <3<3<3


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0