Negativ...!


Hej...! Vaknade med ett toppen humör.. Frågade syrran när jag vaknade vad klockan var, - Halv nio.. Hmm, okej då kan jag sova en halvtimme till tänkte jag... Så jag somnade om.. och vaknade säkert en timme senare och trodde att jag hade forsovit mig och tyckte det var skumt att jag inte hade hört klockan, Så jag kollade, då var klockan KVART ÖVER SJU.. Skitunge =P
Men var ändå på bra humör och vi skulle få en toppen dag. Men sen började det att krångla en massa.. Har ingen lust med nåt, fy F*N vad negativ jag är...
Men men, man ska väl ha såna dagar också.

Min älskade Iza ligger och sover, Älskade Mamma lagar mat och jag sitter här och tycker synd om mig själv hahaha..!

Jag vill dricka öl och bada, någon som känner sig sugen?
Måste göra något kul, annars kommer jag bara sitta här och komma på en massa andra saker som är negativa.. Hua, vilket kul liv man har =/

Jahopp, hjälpa mamma med maten kanske...!

Hörs da, Hej...!




Gud så gott med öl....!!!!!!

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0