Talludden...!


Hej...!


Hann aldrig skriva något igår... Direkt på morron när jag kom hem så drog och Jenni ut till Talludden.

Men iaf, Lördagen var UNDERBAR.. Det blev god mat, sjukt mysigt sällskap och kvällsbad.. =) Tack!!!!!
Sen som sagt bad igår, låg inte ute så länge tyckte ja, men mådde såå kasst när jag kom hem, så sjukt illa, Man måste passa sig ändå, är ju inte van att vara i solen.. det syns hahah...!
Sen så kom ju min prins hem, gud så jag hade längtat..
Idag har vi varit ute i Talludden igen, Jag, Will, Jenni, Sid, Iza och Mickis.. Skönt att bada, men gud vad varmt.. Klaga, klaga, klaga.. Gör man annat?

Nu får det bli en massa vatten och skuggan...

Pusss pusss



Gud vilken superfotagraf Mamma-Emma är.. Får se sen om Mickis tog några bättre bilder...!


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0