Tisdag....!


Godmorgon..!

Här sitter jag med ångest...!!! När jag skulle lämna William på dagis var han såå ledsen, Såg paniken i hans ögon... och man kan inte göra annat än må dåligt. Vet ju att det går över när jag gått, men fy vad jobbigt det är.
Tur att det är korta dagar för honom bara, ska hämta honom 11:30 igen...


Det ser mörkare och mörkare ut med göteborgs resan, det är så trist... Jag saknar dom därnere så mkt och längtar efter att få se och hålla Lilla Ellen.. <3
Hoppas att det löser sig.

Ska fortsätta med tvätten, Hoppas att vädret håller i sig så man vågar hänga ut.
Sen ikväll hoppas jag på att få kramas lite ;-)

Ha en toppen dag.
PUSSS PUSSSS... <3




Har inga bilder, sitter på mammas dator...!!

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0