Tröttaste jag...


Hej!

Jag är såå trött idag, har sovit nästan hela dagen.. Fattar inte?!
Hoppas jag är piggare imorgon.
Har iaf lärt mig en sak idag... Försök INTE att färga håret när ni är trötta..
Hehe, det är tur att det bara var utväxten.. ;)
William somnade vid sex, han var väl uttråkad.. han har lekt med Tilda och Morfar idag.. Hur kul är det?

Imorgon då, William ska med och kolla på Eveline´s student.. Så jag ska passa på att städa, tvätta och fixa här hemma.
Ska gå igenom massa saker som INTE ska med till nya lägenheten, det blir nog en hel del det.

Nej, ögonen orkar inte.. Får bli att gå o lägga sig.
Hoppas på att få lite sms iaf ;)

Natti natt på er, dröm söta drömmar.
Puss och kram//Emma






Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0