Godmorgon...!


Somnade sent, vaknade tidigt..

Har varit på möte, och jag önskar att jag låtit bli att gå ut... USCH vilket skit väder det är.
När ska sommaren komma?
Tröttnat på regn och vita ben nu ;)

Vad står på planeringen idag då?
Fixa så att allt är klart inför imorgon, då blir det att åka ner till khamn och fixa klart ALLT i lägenheten så att det bara är att köra sakerna på lördag.
Vet inte riktigt hur flytten ska gå till än, men har iaf en sista utväg. Men den vill jag helst inte ta, då personen som ska hjälpa mig har fullt upp själv. så snällt att erbjuda sig. Vi får se hur jag löser detta..
Hade tänkt att ta den där promenaden idag, men jag nöjer mig med den jag tog ner till "stan" nyss. haha.

Ska gå ner och fixa med kaffe och få i mig lite frukost.


skriver mer sen.
Haaaj.






Gud vad jag vill ha en ny kamera...!
Tomten?

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0