PANIK....!

Gud, varför ska man alltid vara ute i sista minuten?
Har massor att göra.
Måste flytta sakerna till mamma, senast lördag!?
HUR? Blir så nöjd på mig själv. Men jag får se till att ordna det.. NU..!
Känns ganska kasst att behöva vänta på att få komma in i den nya lägenheten, men ändå skönt att veta att den är min och att det är på gång. Ska bli otroligt skönt att få vara bara jag och william, äntligen.

Iza sitter och övar inför estet-festivalen, som är i helgen. Christina teatern, Krisinehamn. Kom dit vet ja ;)
Jag har fortfarande inte kommit ut på någon promenad, ååå... ta tag i det här nu Emma.





Tänk om allt bara kunde bli klart...!

Kommentera här
Postat av: Tony

Det löser sig Emma vet du ;) kul att du börjat blogga. puss

2009-05-27 @ 16:57:49

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0