Salsa!

Jag är så sugen på att dansa salsa....!

Men vart ska man göra det då? Någon som vet något bra ställe?
Jag får lura med mig Sara och Izabell ut i göteborg till midsommar kanske ;)
Fanns ju ett ställe i örebro där jag och Mari brukade vara, men det finns väl inte kvar. Ska kolla upp det =)

Jaja, här går det segt idag... Trött, rastlös och ensam.
Finns inget kul på datorn, inget bra på tv... Men tyvärr en himla massa tvätt :(
Kanske ska ta tag i den, så att allt är klart tills söndan när William kommer hem, så att vi kan mysa bara.

Har skickat efter Badshorts, till william.. Bikini till mig och Izabellen.. Och så var det någon Tshirt med till Willen också, Tror att det kommer på måndag!? Hoppas bara att man får användning för dom någon gång, ser ju tyvärr inte ut som att det blir någon sommar iår :S

Jaja, lyssna på lite salsa nu.. Och överväga om jag ska ta tvätten nu eller ikväll ;)


Haaaaj då!




Man kan faktiskt gunga så också =)

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0