Söndag..!


Vilken toppen lördag jag hade ;)
Spelade kubb på kvällen, eller ja.. jag försökte spela kubb hahaha.
Blev totalt utmobbad pga av mina dåliga kast, men det bjuder jag på.
hade riktigt trevligt.
Sen efter kubben blev det parken, ÅH va kul vi hade... Det blev som vanligt massa luftgitarr
och vi sjöng nog mer än själva bandet hehe.. ;) Toppen kväll, tack alla..! Spec fiin som gjorde den extra bra :D

Idag då, varit ner till khamn.. Och sen hämtade vi prinsen jag och jenni.. Då fick det bli glass på "stan" William tackar jenni.. ;) Iza kom ner så vi gick och köpte "fika" och drog iväg till lekparken.. Det var en liten prins som somnade såå skönt när vi kom hem kan jag lova ;)

Nu ska Mamma Emma gå och mysa med chipspåsen, Underbart.

Natti natt på er.. <3












Min underbara prins.. Älskar dig massor. <3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0