............

 

Tänk vad livet fort kan förändras...!

Finner inga ord.

Förra veckan dog en person som funnits med i mina dåliga och bra dagar. Kände honom kanske inte så mkt som jag önskat, men han har ändå lämnat spår i mitt hjärta.

Jag kommer minnas dig som den snälla och alltid glada människa du var. Du var precis så som man önskar att alla medmänniskor ska vara.
Vila i Frid min fräkniga vän.
<3

Igår omkom en 18årig tjej här i filipstad, i en bilolycka.
Jag kände inte henne, men hela Filipstad sörjer denna tjej som förvann alldeles för tidigt.
Mina tankar idag till hennes familj och vänner.
Det är så orättvist.
Vila i Frid <3


Varför tar vi inte tillvara på det/dom vi har i våra liv?

Ni som finns runtomkring mig, Jag älskar er.. Det är ni som gör mig till den jag är.
Dom man älskar förtjänar att höra detta varje dag.

En riktig klyscha som man kanske ska leva efter:

Lev varje dag som om den vore din sista.


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0