..............


Hej!

Känns som att det inte finns så mkt artt skriva om.. hmm.
Men för dom som inte visste det så här jag ju skaffat en lesjöförsing, Jonas =) (nej, förlåt..han är ju från rämmen..haha)

Sååå gó ;-)



Saknar William...
han kommer inte än på ett tag.. det var ju meningen att han skulle komma i söndags.. men det får vänta tills vaccinet(som han tog igår) börjat verka. Åååå det känns så tungt.

 
Min älskade Will förra hösten.

Igår när jag pratade med honom i telefonen, så sa han att han ville komma hem... Det gjorde såå ont att höra. <3
Men snart min älskade vän får du komma till mamma!!!



vet inte vad jag ska skriva...
känns som att jag bara "svamlar"
Och jonas sitter här i soffan brevid, han tycker nog att jag är osocial.

Nattinatt.

Massa pussar och kramar till min William<3





- Jonas :)


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0