...................

 

 

Haj och Gomöra..!

 

Ligger i Isabell´s säng och är super trött..
Gick hit åtta imorse, Måste ha sett ut som om jag var full eller nåt.. Tror att jag gick i sömnen.
Jag gick hit för att jag skulle följa med iza till åsen, hon tog svin vaccinet!!!
Hmm.

Jag känner mig så kluven när det gäller det.
Men som med William.. Först var jag helt säker på att jag inte ville ge honom något som dom inte vet så mkt om. Men sen känner jag att jag aldrig skulle förlåta mig själv om han blev sjuk tack vare att jag valt bort något.
Gaaah vad svårt. Men han har ju fått det iaf, så jag hoppas att han ska vara frisk.
Det får aldrig hända min Lilla Prins något <3

Ska iväg hem, har inte varit där på såå länge.
Finns lite att städa, skit kul =)

Ha en bra dag.
Puss pusss <3



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0