Måndag!

 

Hej!

Lovade ju att jag skulle blogga, glömmer av det hela tiden.

Hm, vad ska jag skriva?

Förra veckan blev inte alls som vi planerat. Lyckades få magsjukan i onsdags, Såå underbart. Har tappat min aptit helt och hållet!

Var upp till rämmen igår, William stor trivs där =)
Det gör jag också.

Han var så tuff Will när han träffade Jonas brors Hund.
Iaf tills han kom alltför nära :D
(det är en dobberman)
Men iaf, hoppas att vi får vara friska nästa vecka som William kommer.. Tråkigt för william att vara hemma bara.


Är på så kasst humör just nu, Minsta lilla som någon säger blir jag överdrivet sur för.
Hmm, det går väl över antar ja.

Skriver inget vettigt. så ni får lite bilder istället.






                

               


(klickbara bilder)

Vi kollade på höns i rämmen och william hittade en så....hmmm...fin mössa hos Jonas :D






Kommentera här
Postat av: Isabell Lindalen

Nu får du faktiskt börja att skriva mera i bloggen, så som jag har slitit :D <3

2009-12-01 @ 07:29:16
URL: http://enizabell.blogg.se/

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0