Haj mitt i natta....!


 Det ser inte ut som att det bli mkt sömn här inatt.. Iza sitter och fixar med min blogg-design, fast det får bli en paus och gå ner i köket och äta något gott =)
Ja just det.. Jag och Iza hade planerat myskväll hemma hos mig. Och Hon var ute på balkongen när min "käre" granne började ropa på henne... (han är ingen dröm-granne precis.)
Så vi fick panik och trodde att han skulle komma ner (vilken han skulle kunna gjort)
Så mamma fick komma och hämta oss, så nu sitter vi här.
GUD vilken fegis jag är.
Bara tanken på att behöva gå hem imorgon ger mig rysningar Hehe.. =)

Jaja, köket och något gott var det.

Hörs säkert sen.

Puss puss <3



Super sschnyggt...


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0