I skuggan av värmen.


Hej!

Äntligen lyckats komma in på bloggen. Det gick inte alls igår :@
Men men. Jag och Iza var vakna hela natten igår, blev film och prat. Det känns bra att umgås med henne, allt är så villkorslöst.. Hon bara är där. Jag älskar mina syskon, jag önskar att vi kunde bo närmre varandra, så vi kunde ses oftare och hjälpa varandra i vardagen. <3

Har nyss vaknat, det var skönt att sova lite.. =) Kollade på film till ca 2 inatt. Bl.a "I skuggan av värmen" Det är efter Lotta Thell´s första bok. Blev ganska besviken, fast filmen var underbar. Tror att det som gjorde det är att jag läst alla hennes böcker och en film blir ju aldrig som en bok. Tyckte dom missade så mkt. Hoppas att det kommer fler på dom andra böckerna.

Det får bli ut och gå en sväng med Mammas vovve om en stund.

Ha en bra dag.


Pusss


Mamma och jag, igår :) är vi inte supersöta.. (mamma kan inte vara seriös på kort, aldrig)

 



- jag då.


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0