Ojojojoj...!


Mat-handlingen slutade ju såå bra..
Fick DRA ut William från Ica. Gud vilken envis liten buse han är.. det värsta är ju att jag har så extremt dåligt tålamod och vi tillsammans blir inte så bra just då. Men men , vi tar oss igenom det också. Men ser ni en arg mamma och en ännu argare pojke, så är det inte så farligt som det ser ut :)

När vi kom hem tvärslocknade Will, känns som att jag skulle vilja göra detsamma. Men det får jag inte =(
Jag måste packa mina och Williams saker eftersom vi ska sova hos mamma i helgen.
Har sååån lust..eller inte!!!

Isa sover här inatt, skönt att slippa vara själv när pärlan sover.
Så nu blir det tv och popcorn.. (om isa gör några dvs.) <3

Ha det så bra nu, hörs nog på söndag/måndag igen.

Puss puss

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0