Underbar treårs-trots <3


Ja det är allt så mysigt med barn..
Just nu är det, det ungefär två timmar om dagen.. resten består av bråk och tjafs.
Men det är ju så det är. Han är ganska söt när han gör ALLT för att få sin vilja igenom :)
Tyvärr så är väl inte jag den allra piggaste 23åringen just nu, det blir extra tråkigt hemma och extra roligt att retas och testa vart mammas gräns går.
Hoppas att jag mår bättre nästa "mamma vecka" men det borde jag ju.

Idag då, det blev en ordentlig sovmorgon.
William har varit super tyst och kollat på Barnprogram.
Sen så fick det bli mat på stan.. På cafe louise med Will och Iza.. Skönt att slippa laga själv ;)

Nu sitter vi här båda två, Will vägrar att sova och jag orkar inte riktigt ta den striden just nu. Så lite längre kan han få mysa i soffan.

Upp och tvätta kl sju imorgon så det lär bli tidigare i säng för mig idag än det var igår, gud.. trodde aldrig att jag skulle somna.. restless legs????

Jaja, ska försöka övertyga min lille fis att det är alldeles underbart att ligga i sängen :)

Ha det så bra.

Kanske skriver mer sen.

Puss puss

 

Ska väl försöka lägga upp lite bilder snart, när jag har några att lägga upp.. :)


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0