Underbara Lördag...!


Ja, det är så det känns... Har inte känt mig såhär pigg, glad och nöjd med livet på läänge...! Varför? Inget spec, jag känner mig bara lycklig.
Var i karlstad igår med William, Iza och Sebban.. Jag var till sjukhuset. Allt gick jätte bra.
William var nöjd som fick Mc Donalds och en massa annat onyttigt.

Har sovit hos Mamma inatt, skönt att göra det ibland. Men nu längtar jag hem =)
Vi ska antagligen göra en smörgås-tårta tillsammans (lite onödigt att jag gör en hel till mig och Will) Så vi har något gott tills ikväll :)

Ska äta lite frukost nu, sen ner på "stan" med Mamma och WIll.. Och iza, om hon är vaken :)

Ha en underbar lördag.. Det ska jag ha. <3

Pusss och kraaam...






Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0