Minns ni mig?


Ja det har ju varit ganska tomt i bloggen ett tag, har inte riktigt haft tid eller ork att uppdatera.

Marken har ju varit, fattar inte vart helgen tog vägen?!
På fredan hade jag Will, så vi fick trotsa regnet och ge oss ut.. Hann väl bara bli en karusell, det gick ju inte att vara ute. Sen på lördan åkte W till pappa igen och jag försökte väl uppskatta alla människor och saker överallt.. Men tycker inte att Marken är som den brukar vara, kan man ha blivit äldre tro? :D
På em/kvällen blev det ööööl, men kom inte ut något.. Jag som hade velat åka karusell... ;) men det var trevligt iaf.
Söndagen kom W tillbaka... Så då blev det "marken" hela dagen med en super trött och totalt ointresserad liten 3åring.. Jätte skoj. Han träffade ju Tant-Elin och fick en stor Spindelmannen ballong, det var väl höjdpunkten på hela helgen om man ska gå på humöret han blev på.. så tack Elin :)

Men nu är det ju iaf över.


Ska ta tag i matten imorgon igen, det blir två lektioner i veckan. Hoppas att jag blir klar ganska fort, så att jag kan plugga vidare sen.

Jaja.. Ska hoppa in i duschen nu, sen blir det tv hela kvällen.

Ha det så bra..







Hade ju förresten så mysigt besök både hos mig och hos mamma under helgen, Hoppas att ni kommer snart igen <3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0