Födelsedags-utgång!

Igår fyllde ju kära isabell 18år.
Så det firade vi med att åka till Kristinehamn och gå på "mastis" det var såå dött där. Så vi bestämde oss för att åka tillbaka till stan, men det var inte nå mer folk på caesar och köket. Så det blev en tidig kväll. Förutom att det var dåligt med folk så var det en bra kväll :) Tack alla mina hjärtan <3
Nu har jag inga Trueblood avsnitt kvar, håller på att få panik. Hur i h-vete ska jag klara mig? Har fixat hem Vampire diaries så jag hoppas att det ska kunna gå att kolla på :)
Nu blir det lite räkor och sen tvspel med syrran och hennes "gullis" :)
Ha en underbar lördagskväll.. det ska jag ha, även om jag saknar min William massor redan.
Kan man göra något annat än att drunkna i de här ögonen? <3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0