Helg!




Vad tråkigt det är när det går upp och ner med bloggandet.
Men denna vecka har jag varken haft tid eller lust.
Har haft historia inlämning, fick in den ena iaf.. resten ska jag fixa klart under helgen. Nästa steg där är en uppsats. Tror att jag ska skriva om narkotikans historia och hur den har utvecklats som samhällsproblem!? Men jag vet inte. Har helgen på mig att fundera.
Det är så skönt med helger nu när man har något att göra under veckorna, man uppskattar den lediga tiden.
I helgen har jag planerat..ingenting. Bara bus och lek med William och kvällsplugg.
Det är Pålsbodamarken i helgen, det hade varit såå kul att åka dit och träffa alla kompisar som det var hemskt längesen jag träffade. Men det blir fler ggr, såklart umgås jag ju hellre med Will. Men åå, det hade varit kul.
Nej, dags att göra sig klar, har lite ärenden på stan med Will och Isabell.
Ha en underbar Fredag.
<3<3<3<3<3





William för ett tag sen, ville ha mammas mössa.. Jätte fint :D



Kommentera här
Postat av: Emelie

Vad söt han e din pojk & du med! :)

2010-06-30 @ 13:48:47
URL: http://tequilaroose.blogg.se/

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0