Ledvärk, vårkänslor, separationsångest.


Ja, då så var söndagen här.
Jag har ju haft William sen förra fredagen, så jag gissar att Pappa och Eveline saknar honom. Eller jag behöver inte gissa :) William längtar han också, sen så tycker han synd om Millie eftersom "hon saknar mig så mycket" ;-)


Tycker alltid att det är lika jobbigt att ställa om sig när Will åker. Man vet att man ska vara utan honom en vecka, sen så vill man hinna med alla tråkiga saker som måste göras så att man slipper när han är hemma så man kan mysa bara. Men det funkar oftast inte så.  Kommer iaf längta massor tills nästa söndag.

Men jag längtar efter något annat också, så tiden kommer kanske gå lite fortare denna vecka? 
På Torsdag åker jag och Isabell ner till Göteborg till våra prinsessor. UNDERBART. Det är lite dumt för jag och sara har barnen olika veckor så det passar aldrig. Men jag tänkte såhär, denna gång åker jag ner och kan koncentrera mig på att vara Moster bara, sen får William följa med till sommaren så kanske vi kan ordna så att alla kan träffas.
Det ska iaf bli såå skönt att träffa tjejerna, det är så längesen. Och Lilla Ellen är inte så liten längre, tycker inte om att vi missar så mycket.

Imorse vaknade jag med världens ledvärk, kan inte sitta i samma läge alltför länge. Just nu står jag upp och skriver ;)
Vill inte ha medicin för det, men det verkar inte se ut som att jag har något alternativ längre. Herregud jag rör mig som en...ja jag vet inte vad..!
Hoppas att det blir varmt denna vecka så att det blir lite bättre, för vad kul att sitta på en buss på torsdag annars, ajajaj.

Nej, nu får det bli lite kaffe med Mamma. (jag måste köpa ny bryggare förresten *suck*)

Ha en bra dag
<3<3<3





William och Julia, midsommar -09. 
Kan säga att han var ganska så klistrad vid tvspelet :)




Kommentera här
Postat av: Eveline

Nej, du behöver faktiskt inte gissa! ;) Hehe:P

Men det är klart att vi kan fixa så barnen kan träffasd allihop i sommar! Vi kanske kan ta en sväng som vi har två veckor var på rad? Så får man lite mer "känsla" i det, om du förstår vad jag menar? :) På en vecka hinner man bara vänja sig att han är hemma, så ska han åka igen ju :( Kul om man kan få lite mer tid! Och kanske en gemensam fika i mitten bara eller så? Ett förslag änsålänge bara? :) kram

2010-04-26 @ 20:50:34
URL: http://luckymeee.blogg.se/

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0