Lördag!

Är på toppen humör, ser framemot så mycket saker. Allting känns så bra.

Är hemma hos mamma och ska tvätta, som vanligt får jag ingen tvättid, Jag som hade tänkt att tvätta överdragen till sofforna och försöka få ordning hemma. Eftersom jag bara är där varannan vecka så blir det inte att jag fixar ordentligt, det ser fortfarande ut som att jag flyttade in förra veckan. Tror att om jag ska trivas så måste jag fixa till det där..  men men, vi får väl se.


Ska sätta mig och plugga ikväll, och fixa med kort till Williams kollage som han ska ha på dagis. Eftersom jag inte är speciellt "pysslig" av mig så får Eveline sköta den biten, det är nog lika bra :)

Nej nu ska jag testa och hänga ut lite kläder, så f*n om det blir regn :)

ha en underbar lördag. 

Pussochkram





sötnosar <3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0