Tack Mickis <3


Nu när söt-mickis har fixat min blogg så ska jag försöka att hålla den vid liv också.
Tack såå hemskt mycket gumman <3 

Som jag säkert nämnt förut i bloggen har jag en halv läskig granne... Han står och rycker i porten när han är så bort i huvudet så att han inte hittar nyckeln, som han har i handen, det är spring i porten när hans "vänner" är och hälsar på.. tex. Men det som stör mest är att han tydligen älskar musik. Han spelar på dom mest konstiga tiderna och det är så högt att jag kan sjunga med i texten.. Vilken tur, eftersom jag har så dåligt ljud på datorn. Nej men seriöst, jag tycker att det är obehagligt alltihop. Idag slutade det med att vi fick åka hem till mamma, så vi ska sova här inatt. Kul att man känner sig trygg hemma liksom.

Det är nog dags att skaffa en stor och stark bodyguard..!?


Nej, nu tror jag att mamma vill gå och lägga sig.
Själv funderar jag på hur jag ska kunna somna utan ett enda avsnitt av Trueblood?! Det får väl gå.


Natti natt på er.

Tack igen Mickis :)



Kommentera här
Postat av: Mickiiiiis

Hehe, det var så lite så ;)

jag gillar faktiskt att hålla på med webbdesign! :D <3

2010-04-08 @ 11:54:05
URL: http://muckli.blogg.se/

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0