True blood!


Ja jag erkänner, jag är ganska så besatt av TB...
Kan inte sluta kolla. Har precis börjat kolla på säsong2, Ligger lite efter eftersom jag inte trodde att jag skulle gilla serien överhuvudtaget. Men ajdå vad fel jag hade. 
Så när William har somnat är det bara dator och TB som gäller :)

Annars då, Påsklov nu. Skönt. Men har ganska så mycket som ska vara klart tills på måndag så jag har allt att göra ändå.

William ska vara hos mig tills fredag denna vecka bara. För på fredag fyller isabell år så vi ska fira henne på kvällen :) Tråkigt att få så kort tid med Will, men sen får jag ha honom två helger, mys det <3


Jaja. är hemma hos mamma och tvättar och går igenom massa kläder, så jag ska väl inte sitta vid datorn.

Ha en bra dag.

Puss och kram





<3<3<3


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0