vart tog solen vägen?

Allt blir så mycket tråkigare utan sol :(
Men men, fick iaf hem lite kläder och skor idag som jag beställt.. Jätte nöjd. Men det ska bli kul att se Emma i dom klackarna nere i göteborg =) det som var beställt till William var(såklart) försenat. Kommer säkert hinna handla i götet innan de kommer. Men det märks ju.



Idag har varit en super seg dag. Hade en matte lektion imorse, sen har jag bara kollat på film... Jätte kul va!?
Vill att det ska bli fredag så att min Älskade son kommer hem. 

Ska förresten ta med min j*vla höft ut på en långpromenad sen. Blir så himla besviken på "den" när jag inte orkar gå så fort/långt jag vill.. Men nu ska jag iaf försöka träna den så kanske det funkar. 
Så ser ni någon som går som en anka och skriker på höften, då är det jag :)


Hoppas att ni får en superkväll. Jag ska försöka.


Massa kärlek till William <3




nu skulle man haft en massa nya trueblood avsnitt och krypa ner under täcket :) 



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0