Jobb, längtan och iskallt och skolstart!


Hej på er!

Idag hade jag verkligen kunnat legat kvar i sängen hela dagen :)


Tänk vad jag är duktig på uppdatering.
Tänkte att jag ska försöka bli lite bättre på det här nu när skolan drar igång igen.
Börjar imorgon. 
Ska bli skönt, men jag saknar jobbet.
Tänk att jag haft sån tur att få jobba med så underbara människor. 
Hoppas på att få komma tillbaka.


Blev utringd på jobb igår.. På det stället som jag var förra sommaren, riktigt kul!
Så Will åkte till pappa en dag tidigare, det var mindre kul. Jag saknar honom så hemskt mycket redan. :(
Denna veckan kommer bli en extra lång vecka.

Fryser gör jag också, helt otroligt. Det är ju augusti ändå?!
Så jag hälsar ledvärken välkommen och tackar den "underbara" sommaren för ALLA soltimmar som har värmt oss. Eller?!

Nu blir det lite mat, sen blir det film och chips under filten.

PUSS och KRAM till Prinsen<3




Mammas snos...!



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0